سرمربي تيم فوتبال لخويا گفت: هضم شکست برابر سپاهان کمي دشوار است.
    

  جان کریستیان لانگ پس از شکست ۲ بر یک لخویا برابر سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی دارد و فشار زیادی روی دروازه ما آورد. هضم این شکست برای ما کمی دشوار است اما در دیدارهای آینده تلاش می‌کنیم این نتیجه را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که این شکست تأثیری در عملکرد تیمش خواهد داشت، گفت: ما از فردا برای مسابقه‌ای که دو هفته دیگر قرار است برگزار کنیم آماده می‌شویم. زمانی که در دیدار برابر سپاهان در دقایق ابتدایی گل دریافت کردیم شگفت‌زده شدیم اما در ادامه توانستیم به بازی مسلط شویم و شایستگی تساوی و حتی پیروزی در این دیدار را داشتیم.

سرمربی لخویا در مورد تعویض کاپیتان تیمش در نیمه اول خاطرنشان کرد: بازیکن خود را به علت مصدومیت تعویض کردم امیدوارم او بتواند به بازی آینده تیم برسد.

وی درباره میزبانی سپاهان تصریح کرد: از تمام کسانی که در امر میزبانی شرکت داشتند تشکر می‌کنم و میزبانی بسیار خوبی را از سپاهانی‌ها شاهد بودیم.

لانگ در پاسخ به این سؤال که شانس چه تیمی را برای صعود به مرحله بعدی بیشتر می‌داند، افزود: هم‌اکنون در نیمه راه هستیم و نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی کرد. سه دیدار دیگر باقی مانده و می‌تواند اتفاقات زیادی در این دیدارها بیفتد.

سرمربی لخویا یادآور شد: انتظار می‌رفت قهرمانان ایران و قطر بازی در سطح بالایی را به نمایش بگذارند که همین امر نیز اتفاق افتاد ما سومین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌دادیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم امیدوارم هر تیمی که بهتر باشد بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا